P-A-G-E-S

Friday 2 September 2011

Carti cu soundtrack

Din una intr-alta pe net, am dat peste un articol din The Telegraph despre carti cu soundtrack. Nu, nu ma refer la povesti in genul celor pe vinil pe care le ascultam cand eram copii. Carti, adica text, cu soundtrack.

Nu stiu daca sunt ingrijorata sau indigranata.
Poate ar fi trebuie sa mentionez de la inceput ca nu sunt un mare fan al e-readerelor, e-bookurilor ei e-altor chestii. Si ca imi plac cartile. Vorbesc despre carti normale, carti imprimate pe hartie. Imi place mirosul de carte, imi place sa-mi imaginez cum ar arata personajele, ce as face eu in locul lor si cum e vremea Rhett o parasete pe Scarlett (uneori, cand ma enerveaza la culme doamna O'Hara, e soare si canta pasarelele, alteori, cand mi-e mila de ea, ploua mocaneste). Nu vad de ce ar trebui sa recitesc cartea asta si sa ploua de fiecare data.
In orice caz, carti cu soundtrack. Daca ar fi audiobooks cu soundtrack, ar fi un fel de foileton radiofonic. Daca mai adaugam niste imagini, eventual in format .gif, avem un film mai prost facut.
Of...
PS: ce se intampla daca citesc mai lent? ploua cand aia merg la plaja si se sparge farfuria cand ei deja merg la culcare?

4 comments:

  1. Bine ai zis... In curand o sa se vanda si life soundtracks... o sa devenim atat de previzibili incat o sa dam cateva detalii intr-un formular pe internet, apoi o sa primim soundtrack-ul pentru fiecare etapa a vietii noastre. Si, daca devenim clienti fideli, o sa primim bonus "the final soundtrack" cu detalii despre cand si cum o sa spunem adio lumii.
    Acum sincer, cum ar arata soundtrack-ul pentru Crima si Pedeapsa sau pentru Ulise...?

    ReplyDelete
  2. Good point(s)!
    Eu ma gandisem la chestii relativ comice, gen soundtrack la "Mama si copilul", sectiunea "prima baie" sau "cum schimbam scutecul" :))

    ReplyDelete
  3. Deci io dacă nu țin cartea în mână și nu o miros nu-s sănătoasă. Urăsc kindle și familia lui și toate invențiile astea :((.

    ReplyDelete
  4. mda, un mare DISLIKE pentru inventiile astea...

    ReplyDelete