P-A-G-E-S

Tuesday 25 October 2011

Bine v-am regasit!

... cu speranta ca nu m-ati abandonat, asa cum probabil ati crezut ca am facut eu
Sa incep cu, evident, scuzele. Dar nu sunt scuze, pe bune (tipic, nu?). De cand s-a terminat toata povestea cu nunta si luna de miere (care pare asa departe ca parca nici n-a fost) am reintrat in paine cum s-ar zice (sau, mai pe romaneste, am reinceput sa merg la lucru, unde au reinceput sa apara fel si fel de chestii care au reinceput sa ma tina la birou pana spre seara sau, pana in faza in care nu mai am chef de nimic.)
N-am mai citit de cam o luna (adica nu mai mult de 1 pagina, dupa care adorm), n-am mai gatit de nu stiu cand si cumparaturile le-am facut numai printre stropi, doar ca sa previn o eventuala panza de paianjen in camara (sau frigider).
In plus, am fost amandoi bolnavi (zici ca eram la concurs, care ia mai multe medicamente, sotul mult iubit a castigat, premiul fiind concediu medical pe 1 saptamana, losera de mine a mers la lucru, drep pedeapsa presupun).
Dar, DAR, sambata voi merge la festivalul de film francez. Foarte dragut si FOARTE ieftin si foarte altceva decat mersul la birou.
Promit sa continui saga nuntii si sa o incep si pe cea a lunii de miere. In plus, urmeaza sa postez un protest fata de soferii de taxi.
Va pup (no worries, nu mai sunt gripata)!

No comments:

Post a Comment