P-A-G-E-S

Sunday 4 March 2012

Revolta

Acum cateva saptamani (sau o luna, ca nu-mi prea dau seama cum trece timpul in ultima vreme) am citit un articol despre iarna din '54 si iarna din 2012. Parca l-as fi scris eu. Nu sunt nici rautacioasa si nici egoista, dar inainte sa vars o galeata de lacrimi si sa arunc cu bani in toate partile ca sa ajut, imi mai pun si eu niste intrebari.
Nu ma prea uit la TV si daca ma uit, sigur nu la stiri. Nu-mi plac barfele stirile despre Becali, Simona nu stiu care, sau detaliile esentiale despre cum a fost X sau Y macelarit. Dar, cand mai merg pe la buni, n-am optiune. Ca orice alta buni (cred) este dependenta de stiri "Cum draga sa nu stii ce se intampla in lumea asta?!". Si intr-o zi, in vizita fiind, am vazut stirea despre tanti Georgeta.
Tanti Georgeta este o tanti (logic, nu?) care sta intr-un sat pierdut de lume undeva in zona intorsurii Buzaului. Stiti voi, acolo unde-a fost deja apocalipsa. Casa ei era ingropata in zapada si tanti Geta tot plangea ca nu are cu ce sa traiasca. Pai bine mai tanti Geta, dar matale n-ai citit niciodata Balada unui greier mic?! Ce-ai pazit, tanti, tot anul de n-ai o zacusca in camara? Si baietii tai, in loc sa batatoreasca drumul spre crasma, de ce nu dau putin cu lopata pe langa casa?!
In plus, mai erau si alte povesti lacrimogene si indemnuri la trimis ajutoare. OK, trimitem, pentru oamenii care chiar au probleme, batrani, singuri, bolnavi. De acord. Am contribuit si noi si probabil multi altii care au ales sa ignore cazuri ca si cel al lu' tanti de mai sus, si uite ce s-a intamplat cu ajutoarele noastre: Alimente - COVER
V-am zis ca Radu e fan al site-ului stirilor ProTv (pe care vesnic il lasa deschis ca sa ma ispiteasca). Una dintre stiri ne spune ce s-a petrecut cu sacii de ajutoare. Daca aveti chef sa cititi, mergeti aici, daca nu, va zic eu pe scurt: zac pe jos in mormane pe undeva printr-o magazie. Va sa zica, drama n-a fost chiar asa de mare.

No comments:

Post a Comment