P-A-G-E-S

Saturday 23 June 2012

Stiri...

... in traducere

Am tot incercat sa nu scriu nimic despre subiect, de fapt, l-am evitat pe cat posibil, dar fierbe tara in jurul meu, asa ca trebuie sa ma exprim. Da, da, despre domnul cu oualele Nastase vorbesc.

Nu imi este foarte clar de ce (adica, dincolo de faptul ca este o fiinta umana) trebuie sa ne punem cenusa in cap si sa il plangem la colt de strada. A ales sa se "sinucida" "impuscandu-se" in "gat" (cred ca va trebui sa folosesc multe ghilimele in postarea asta). Si, toata lumea stie ca atunci cand un om se impusca in gat/mana/picior etc. pacientul trebuie dus la spital cu rana infasurata intr-un fularel si operat "de urgenta" a doua zi. Bine ca atunci cand un om ajunge mai "slab de inger" poate sa fie scutit de ispasirea pedepsei. asa-m vazut eu prin filme.
La sectiunea "stiri cutremuratoare" am aflat ca daca bei Coca Cola te transformi.
Si la sectiunea alte noutati, am concediu de la wife duties pana marti - yay! Si mai dureaza pana-n august sa ne mutam in cuib - boo!

La sectiunea mondenitati: it's lubenita time!










                                                                                                                  poza-i de aici

1 comment: