P-A-G-E-S

Thursday 19 April 2012

Aventurile Ale(i) in tara minunilor

adica pe la noi, prin "batatura"


Nu-mi curge patriotismul prin vene, dar sunt foarte rare momentele in care mi-as dori sa ma mut din Romania. Nu stiu daca vreun popor pe lumea asta se bucura de atata tragi-comedie in viata cotidiana.

N-am idee ce si cum patesc altii, dar eu zi de zi am cel putin un moment in care ma blochez complet si incep sa rad si sa plang in acelasi timp; faze de genul (la stiri): "Gigi Becali si-a luat sosete Gucci", sau (un cersetor) "Ba, mie nu-mi dai monezi", sau (la magazin) "Da, avem pesmet si oua, dar ce vreti sa faceti cu ele?" (eu:"Masca de par." ea: "Serios? Trebuie sa incerc si eu!") si asa mai departe.

Povestea cu tiganii rromii si burlanul o stiti, si probabil stiti si zicala cu suflatul in iaurt, ei bine...

Acum cateva zile (putin inainte de Paste) vin unii si umbla la burlan. Nu eram acasa dar era Radu. Si avem o furca in curte. Si Radu s-a enervat si pe furca l-a luat si a iesit la ei, racnind diverse vulgaritati. "Iooi, lasa-l pe furca baiete, ca tatica-tu ne-o spus sa o schimbam" (pe ea, burlanul).

Stiti si ca avem catel. E o draguta si e vioaie si jucausa, dar "curiosity almost killed the dog" astazi. Ma trezesc de dimineata si, dupa o cafea rapida, ma duc in curte sa ii pregatesc de mancare, ca o "mama" constiincioasa ce sunt. Deschid curtea din spate si o vad ca iese cu ceva verde in jurul gatului. "Mai, da cine i-o fi pus zgarda?!" (ca eu asta am vazut de la inaltimea mea si cu ochii mei de vultur chior) Ma aplec sa studiez situatia si constat cu groaza ca, nu stiu cum si de unde?! si in ce maniera, si-a bagat capul intr-un borcan (probabil azi-noapte) si, probabil dupa zbateri, a spart borcanul insa gura borcanului a ramas in jur la gatul cainelui. Dupa alte zbateri (de-ale mele si de-ale lu tata) am eliberat catelul, fara nici o zgarietura (asupra lui, adica ei, ca e fetita) dar cu un deget semi retezat la tata...

Si, fara nici o legatura, am aflat aseara unde si cum si ce face filtrul de ulei la un Suzuky Splash... Cu putin  ajutor  si mai mult noroc, il si schimb data viitoare.
poza-i de aici

6 comments:

  1. Sa nu cumva sa omori cainele, Jisa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taci tu Kovacs, ca am crezut ca mor cand am vazut-o. Acuma fug la vet, sa vedem daca e tot ok.

      Delete
  2. Sincer, de-abia astept sa o vad (pe Bella)...Nedelcu este deja un personaj, dar am sentimentul ca Bella il va intrece :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Radu zice ca urmeaza sa mai adoptam o taratoare, si ne deschidem zoo (ultima parte-i de la mine) :))

      Delete
  3. :)) n-ai cum. nu se poate lauda multa lume cu reusite din astea :)). bine ca e ok catelusa :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ba eu cred ca se intampla des chestii de genul si ca multi dintre oameni patesc cate ceva asemanator. Dar poate nu toti le "traiesc" la fel. Sau, cine stie, oi fi eu mai speciala:))

      Delete