P-A-G-E-S

Sunday 30 June 2013

Si uite...

... cum s-a dus anul.

Da,sunt cel mai inconstant "scriitor" de pe lumea asta. E greu,serios. Tare greu. Cam ca si cu scrisorile. (Ca, totodata, sunt si cel mai groaznic long distance friend). Le scriu, dar nu le trimit. Le recitesc, le editez, iar le citesc, pana trec vreo doua luni si ce am scris devine total lipsit de semnificatie (asta intr-un caz fericit).
De exemplu:

X: "Ale, tocmai m-am mutat la casa noua, totul e minunat! [...] Cu drag,X."
Ale: "Ma bucur mult, trebuie sa vin in vizita, sarbatorim [...] - pending
X: "Ale, a murit pisica..."
Ale: Edit draft. Send.

Pana una-alta am dulapURI. Doua:D Am inundat blocul. Stam la 3, a curs pana la unu. Am despagubit, am fost amenintatii, am urlat, am schimbat, am amenintat si noi. A fost Craciunul, Anul Nou, Pastele, zIua mea. Bun, cu astea cred ca am ajuns in prezent. Ah, si, era sa uit, job nou:D 

Ce sa zic, sper sa ne vedem curand:)


No comments:

Post a Comment