P-A-G-E-S

Tuesday 21 February 2012

Afla adevarul despre tine

Da, am avut o zi plina... de teste de personalitate. Doua zile, de fapt. Ieri am fost foarte hyper si pana la 3 dimineata am browse-uit pe goodreads sa vad ce sa mai adaug pe rafturi. De fapt, pe goodreads numa pana pe la 12, cand un pop-up nenorocit m-a intrebat daca ma cunosc cu adevarat. Bine am zis, hai sa vedem.

Era un test de personalitate, n-am aflat nimic nou. Dupa testul de personalitate mi s-a sugerat unul de temperamente. Stai putin, am zis, daca tot aflu ce temperament sunt, sa ma documentez bine, bine inainte. Nu stiu de ce, eram convinsa ca as fi sangvinica (ba da stiu, pentru ca incurcam sangvinicul si colericul). Ma rog, am iesit colerica. Am continuat sa caut teste, ca sa imi confirme sau infirme rezultatul. Ca si cu medicii, daca iti spune unul ca suferi de ceva, mai mergi si la al doilea, al treilea... ma rog, pana il gasesti pe ala care-ti zice exact ce vrei sa auzi (si ce oricum stiai, doar ti-ai google-uit simptomele).
In fine, pana la 3 dimineata m-am tot testat. Azi, ajung la lucru si exclam triumfatoare: "Suntem colerice, toate 3." "Nu, nu, nu", zice Cristina, si o luam de la inceput (adica numai eu, ca pentru fete era prima cautare) cu personalitati, temperamente etc.
In orice caz, am gasit un test "bun", ceva aprobat de un psiholog (sau creat?) si incepem sa ne testam. Scria acolo ca la final trebuie sa iti apara ceva de genul: T(temperament)= 40%X + 20%Y + 10% Z + 30% Q (ideea e ca procentele adunate dau 100, logic, nu?).
Ori sunt eu defecta, ori am mai multe personalitati, pentur ca la mine, daca aduni XYZQ rezultatl e 183%.
Ca sa va lamuriti, sau sa ma lamuriti pe mine, intrati aici.

6 comments:

  1. am vazut ca ti-ai facut in sfarsit cont pe goodreads :D

    ReplyDelete
  2. ce bataie de cap mi-a dat si mie chestia cu temperamentul :)) au Doamne ;)) cine stie, e posibil sa ai mai multe fete ;)) dar nu personalitati :-? sau cine stie, esti mai speciala ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi fi speciala :)) Tie ce ti-a iesit?
      Zicea (intr-un alt articol, acelasi psiholog) ca nu sunt temperamente pure si ca toti suntem "amestecaturi" dar na, ma asteptam ca amestecatura mea sa nu depaseasca 100% :)) Bine ca-m trecut si de asta. Sa vad ce mai urmeaza maine:)) Noapte buna!

      Delete
  3. E clar ca foarte putine persoane (I would be curious to see one:))au un temperament pur, deci toti suntem "corcituri" in felul de a fi sau de a ne comporta.
    But the funny part is: cu cat ai mai mult din toate inseamna ca ai de unde alege, nu? Adica in loc de "Azi cu ce ma imbrac?", noi decidem in fiecare dimineata:
    " Azi o sa fiu putin colerica, la pranz melancolica si seara, why not, asa cam 60% sangvinica..." Asa-i ca suna tentant?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suna amuzant si, daca ma gandesc putin, suna a viata mea (si, probabil, si a ta):P

      Delete