P-A-G-E-S

Monday 27 February 2012

Draga zi de luni...

...daca as putea sa iti dau ban, block sau ignore, as face-o. 


Nu stiu cum e la voi, dar la mine cele 3 ceasuri rele nu sunt niciodata marti, ci vesnic lunea. Lunea suna alarma prea devreme, lunea uit sa imi iau diverse chestii necesare in geanta, lunea nu stiu niciodata cu ce sa ma imbrac. Si cel mai important, luni nu am chef de nimic.
Caz concret:

- ma trezesc azi la 8 (ca a sunat alarma) desi nu trebuia sa fiu la lucru decat pe la 11-12, si deci daca ma trezeam la 9 jumate, era chiar bine.
- deschid dulapul, imi iau pantalonii preferati, constat ca i-am agatat pe undeva si deci, nu ii mai pot purta (cine stie cata lume m-o fi vazut cu pantalonii rupti).
- imi iau de pe umeras bluza pe care vreau sa o port si constat ca desi am spalat-o cu mana si am uscat-o pe umeras, este sifonata. Incerc sa o calc, dar e ceva tricotat-ish care nu prea se calca. Oricum, am depus eforturi inutile pentru ca la treapta 1, fierul nu era destul de cald incat sa indrepte cutele, iar la 2 ra atat de cald incat se lipea.
- ajung la lucru, constat ca mi s-au rupt pantofii.
Si mai e si primavara afara...
Acestea fiind spuse, I rest my case. Iubesc ziua de luni cum iubea Grinch Craciunul (inainte sa-i creasca inima de nu stiu cate ori).

2 comments:

  1. Macar a veniiiiiit primavara!Bluza e faina (nu e sifonata,e doar trendy), pantofii nu sunt rupti, sunt doar fashionable-in-search-of-a-new-look si nici macar nu e luni azi...e doar o zi cu soare, e a 5-a zi inainte de sambata si a 70-a zi inainte de ziua insemnata 7...mai.
    Have a great week!

    ReplyDelete
  2. Hehe, suna bine:) Vezi, de asta-s prietenii, ca sa iti dea o alta perspectiva asupra lucrurilor.

    ReplyDelete