P-A-G-E-S

Saturday 27 August 2011

din seria ce "gasesti pe net"

sau, mai exact, ce gasesc altii si sunt suficient de darnici incat sa imparta cu tine.
Pe foarte scurt (pentru ca nu e necesar sa zic foarte multe tinand cont ca am sa impart la randul meu link-ul primit via YM si puteti sa va faceti si voi o parere) am primit azi un link (dupa cum spuneam) catre un site al lui Ulrich Collette (mda, nici mie nu imi spunea nimic numele), un tip din Canada, fotograf de felul sau, care s-a gandit sa initieze un proiect interesant (ma rog, i-a venit ideea in timp ce lucra la o poza de-a fiului sau, din cate am citit si puteti si voi citi in partea de jos a paginii.
Recunosc, sunt intrigata, astept urmatoarele fotografii cu destul de mare interes (si da, as fi curiasa cum ar arata familia mea in genul asta de poze).

No comments:

Post a Comment