P-A-G-E-S

Saturday 27 August 2011

Intotdeauna mi-a placut sa petrec timp in bucatarie. Ma enervam cumplit cand tot ce imi dadea mama sa fac (numindu-ma ucenic) era un curatat de morcov (ca la cartofi imi lua prea mult timp) sau un spalat de vase. Asa ca, acum ca am putere deplina asupra lingurii de lemn, a tigailor si a condimentelor (mai putin asupra timpului liber care e tot mai putin), m-am gandit ca ar fi dragut sa mai postez din cand in cand cate o inventie (a se citi "reteta imbunatatita").

2 comments:

  1. film despre bucatarit: no reservations, cu fosta sotie a lui michael douglas, katherine zeta jones in rol de cheff! vizionare placuta de nu l-ai vazut deja! si weekend placut totodata! :)

    ReplyDelete
  2. l-am vazut cam pe cand a aparut, dar nu am stiut ca e fosta sotie (adica nu eram la curent cu divortul sau separarea). Merci de recomandare si weekend fain si tie!

    ReplyDelete