P-A-G-E-S

Saturday 27 August 2011

E ziua ta mamico...

... si-n dar ti-am adus inima
Isi mai aduce cineva aminte cantecelele de la serbari? Catrenele pe care le invatam de zor inca din luna Ianuarie? Cine mai stie cum e sa ai degetele manjite cu aracet dupa ce te-ai chinuit sa faci o felicitare "frumoasa" pentru care mamei i s-au umezit ochii, la fel ca in fiecare an. Cati dintre voi au adunat ghiocei din gradina anul acesta? Cati au facut coronite din toporasi?
Mama mea are o cutie plina cu fiecare hartie manjita care se numea pictura la vremea ei, fiecare pana cu margele care se vroia a fi martisor, fiecare floare presata... Le tine cum probabil le voi tine si eu ani si ani la rand, doar ca sa se intoarca la ele si sa isi aduca aminte ce vremuri erau atunci...
Nu am mai vazut martisoare in pieptul fetelor, nu am mai vazut cozi la florarii, nu am mai vazut vanzatori ambulanti la tot coltul... Criza? Sau doar plictiseala, rutina si distanta tot mai mare pe care o punem intre noi, romanii, si traditiile noastre?! Eh, tendinte de modernizare...
Ma recunosc, si eu, invinsa de lumea moderna...

No comments:

Post a Comment