P-A-G-E-S

Friday 17 August 2012

Despre...

... prima zi ca pieton, munca pe santier si simtul proprietatii.

Nu tocmai in ordinea mentionata si cu multe alte chestii strecurate printre cele mai sus anuntate, trebuie sa spun, in primul rand, ca e grozav sa ai casa ta. Inca nu ne-am mutat, dar impachetam cu spor (adica eu) in timp ce Radu munceste de zor la montatul usilor. Nu e totul gata si, mai mult ca sigur, ne vom muta doar in jumatate de apartament (si asta o zic cu optimism), dar ne mutam duminica. Ne mutam si daca pica cerul sau vine apocalipsa.

Nu m-a lovit adancul simtamant al proprietatii decat foarte tarziu, cam in momentul in care apartamentul a devenit nelocuibil, cu geamuri si usi scoase si pereti raschetati, dar m-a lovit puternic. Mai ales ca la raschetare am contribuit cu indarjire. Am invatat tot felul de cuvinte noi in ultima vreme si utilitatea diverselor chestiuni folosite la pus glet, mortar, adeziv (si da, stiu si diferenta intre ele si stiu si cum se prepara); stiu ce-i o mistrie si ce-i un spaclu, stiu si la ce-s bune; stiu ca exista mai multe feluri de smirghel pentru diferite suprafete si stiu si ce-i o mandrina si ca poti sa ai bormasina cu percutie sau fara. Am bataturi in palme, ca am vrut sa fiu barbata, dar nu-mi pare rau. Poate ca-s ca cioara care crede ca puiul ei e cel mai mandru dintre toti, dar apartamentul nostru e cel mai tare. Si cand 'om avea si mobila, va fi si mai tare.

In rest, complet imuna la isteria legata de concertul Lady Gaga (dar dupa o portie buna de ras care a urmat unui reportaj cu o fata ce plangea cu naduf ca gaga-ul nu a remarcat-o dupa tot efortul depus), ma gandesc cu oroare ca va trebui sa zic, din nou, "bun gasit" RATT-ului, cu tot cu mirosurile-i inconfundabile, si cu mai multa oroare la saptamanile ce vor urma si la cat timp va dura pana voi gasi un loc la toate. Ma duc sa trag masina in curte, sa se puna praful pe ea. Merci fain, Ghimbasanu Razvan.

2 comments:

  1. Ghimbasanu Razvan :)))))
    Dar sa stii ca am aflat si eu ce e o mandrina. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa il cheama pe domnul po/ulitist. Eu am aflat ieri ce e aia, credeam ca e tot una cu burghiul:))

      Delete