P-A-G-E-S

Tuesday 28 August 2012

The joys of living out of a suitcase/ box...

... literalmente

Vesti bune: ne-am mutat! Yay!!! Vesti proaste - nu avem dulap; sau pat, sau mobilier.
Ma rog, cele din urma nu ma dor asa de tare, dar dulapul, sau, mai exact, lipsa lui, ma ucide! Nu gasesc nimic. Sigur toata lumea se gandeste acum "daca le organizai cum trebuie, gaseai totul cu usurinta". Dragi judgementalisti, normal ca mi-am dort sa arunc totul intr-un sac fara fund si apoi sa enunt un glorios "GATAAA!", dar in momentele alea tot ce auzeam era vocea apasatoare a lu' buni rostindu-mi cuvinte pline de intelepciune: "Alexandra, nu fi lenesa! Cum-ti asterni, asa dormi!".
Bine, bine, o sa impart totul frumos, in saci si saculete, cutii si cutiute. 32, in total. Si cand am terminat, nu tot ce am putut sa spun a fost "Dumnezeule, cate porcarii avem prin casa!".
Asa ca acum, marti, la doua zile dupa ce "porcariile" au fost mutate (si la cateva zile distanta de momentul cand voi putea/ avea timp sa despachetez), de cate ori ne trebuie ceva, trebuie sa pronim intr-o adevarata aventura, desi totul e etichetat frumos si destul de detaliat. OK, unul dintre saci nu e, pentru ca ajunsesem la capatul rabdarii si am aruncat in el tot ce mai aveam cu mentiunea "Chestii de care nu ne prea folosim si pe care chiar nu am mai avut chef sa le sortez", dar oricum, ar trebui sa fie relativ floare la ureche sa gasim cam tot ce ne trbuie. Nu este. Asa ca, buni, m-ai chinuit degeaba.




4 comments:

  1. Imi amintesc momentele de acum 2 ani cand si eu treceam prin aceleasi chinuri. E bine sa scapi de pe acum de tot ce nu-ti mai trebuieste pentru ca dupa ce iti iei dulap si incet, incet totul se "umple", tot mai multe vei arunca. E ca un cerc vicios. Dar una peste alta...e asssssa fruuuuumos sa ai de unde sa arunci :P
    Good luck si stiu ca o sa ai un apartament superb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru incurajari. De-ar fi gata odata!

      Delete
  2. Nu vrei sa intri la noi in balcon. E varianta noastra de "cutie cu cacaturi" :|.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La noi toata casa e:)) mai putin bucataria, care e, oficial, gata! (ma rog, 80%, dar incerc sa vad partea plina)

      Delete