P-A-G-E-S

Monday 20 August 2012

The Dark Knight Rises ...

... si de ce i-am dat 10 pe imdb
                                poza-i de aci
Intre munca la apartament ( nu, nu ne-am mutat - se pare ca e nevoie de mult mai putin decat o apocalipsa ca sa ma deturneze) si munca la munca s-a strecurat si aniversarea noastra de 1 anisor. Ce sa facem, ce sa facem? (cat mai rapid si eficient) Hai la film! Si cum ma plang de la premiera ca vreau si vreau, am mers la Batman. Cu mari asteptari (care mi-au fost ultra-mega-super depasite) am pasit in sala de cinematograf cu popcorn si nachos. Ambele pentru ca daca luam doar o varianta, se gata pe perioada trailerelor. Asa, de la sare si picanteala, am avut pana intr-a doua ora de film (din cele aproape 3, daca am calculat bine); popcorn, ca nachosurile-s bune cu sosul de banza cald.

Asa, deci Batman. M-a avertizat astazi sora-mea sa ma pregatesc intens, ca-i lung tare filmul, dar ca-i ok. Nu mi s-a parut lung, ba chiar am suspinat indurerata cand s-a terminat si am scapat un oftat - gata?

O sa incep insa cu chestiile care nu mi-au placut, pentru ca-s putine si nu-s spoilere. In primul rand, vocea lu' Bane. Suna ca un ecou sau ceva ce s-ar auzi la un radio bruiat. Apoi ceva la Catwoman. Ori parul, ori ochelarii aia, ori nu stiu ce; sau poate doar fiindca n-a fost Michelle Pfeiffer. Si o mica greseluta (sau poate doar am fost eu neatenta?): cand Bruce Wayne se catara afara din inchisoarea subterana arunca inapoi franghia de care nu s-a folosit atunci cand a urcat.

Si acum, partile bune. Dupa ce-am vazut toate filmele, de la inceputurile timpului incoace, pot sa spun, cu mana pe inima, ca nimeni nu face un Batman mai bun decat Bale, al carui loc pe lista mea de actori preferati s-a modificat considerabil (in bine, of course). Tot cu mana pe inima pot sa spun ca am apreciat ca personajele negative au avut o justificatie pentru actiunile lor si, mai mult, am apreciat ca am fost luata prin surprindere de Miranda (Marion Cotillard). Ma asteptam sa fie ceva putred la mijloc, dar nu chiar atat de putred. Ma bucur ca nu am ramas cu intrebari si ca s-au legat toate chestiile ramase (usor) atarnate dupa precedentele filme. Si da, mi-a placut finalul previzibil si usor siropos. Si scenele (cam) imposibile, si gandacul zburator/ bat-mobilul, si ca o vertebra deplasata se pune la loc cu un pumn un spate. Mi-a placut ritmul, mi-au placut TOATE personajele, mi-au placut actorii si am stat cu sufletul la gura pana la final. Mi-as fi dorit poate sa fie in doua parti (pentru ca au fost multe lucruri ingramadite in filmul asta - si pentru ca filme aberatii ca "Twilight" au cate 17 parti in care nu se petrece mai nimic) si mi-ar fi placut sa-l vad pe Robin "cu masca". Oricum, sper ca asta urmeaza, un film despre Robin (cu J.G. Levitt). Nu sper, VREAU!

PS: Pariez ca Batmanu' asta il bate pe Superman.

5 comments:

  1. In primul rand LA MUUUUUULTI ANI!Sa fiti fericiti si sanatosi, ca imediat se termina si apartamentul si totul va fi frumos!
    Christian Bale este unul din actorii mei preferati, motivul principal pentru care m-as fi dus sa vad filmul. Poate chiar reusesc sa-l vad la cinema in viitorul apropiat.
    P.S. Deci te-ai distrat ieri:)))))!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim, multumim! Daca vrei, vin cu tine sa il vezi! :D

      Delete
  2. intr-adevar filmul e pur si simplu fantastic, pacat ca sa terminat seria, insa sfarsitul lasa impresia ca va urma...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e; si oricum Christian Bale a spus ca nu ar refuza sa joace intr-un nou Batman regizat tot de Nolan. Sa vedem:D Oricum, nici cu un "Robin" nu m-as supara.

      Delete
  3. Franghia pe care a aruncat-o e franghia cu care ii coborau pe prizonieri si pe care, mai apoi, o lasau langa intrare for the next batch - they knew no one was able to get out so no point in hiding it. Soreanne :)

    ReplyDelete